onsdag 22 januari 2014

Hör och häpna

Jag har varit på gymmet idag. Nu på morgonen före jobbet. Jag tog halva programmet idag, så får vi se om jag tar halva imorgon, jag siktar på det. Om ni bara visste hur duktig jag känner mig!!!

Det krävdes en utträdelseblankett, sinande brunn hemma samt att jag upptäckte i måndags vilket dåligt skick jag är i.

Men jag har alltså begärt utträde ur mitt gym. Det är alldeles för dyrt. Jag tränar inte så ofta så att det är värt det, även om det ligger nära jobbet. Men jag får träna där fram till sista februari, så det ska jag försöka göra i alla fall. Sen är planen att bli medlem hos ett annat gym, ett som kostar mindre än hälften av vad jag betalar idag. Min systerdotter vill att vi ska bli medlemmar där och då kan vi ju peppa varandra. Jag tycker det låter som en bra plan, så det kör vi på.

Jag VET att det tar 2 veckor att bryta dåliga vanor, men jag är i alla fall på gång. Har inte ätit nåt sött den här veckan, än.

Nu ska jag webba.

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Det tar på krafterna i starten men sen går det av rena farten. Bra med peppning o dragplåster så det gillas absolut!
    Jobba på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, ja det tar verkligen på krafterna. Vill snabbspola till att det ska gå av rena farten. Men jag är i alla fall igång, det känns jättebra!
      Tack!

      Radera